Human Rights Alert NGO

הארגון הלא ממשלתי עוסק בניטור זכויות האדם בישראל, סדרי המשטר הדמוקרטי ומוסדותיו - בפרט מערכת המשפט ואכיפת החוק. הארגון פעיל במיוחד בחקר תקינותן וישרתן של מערכות מידע ממשלתיות. עיקר פעולתה של העמותה בגילוי, ארכיונאות והפצת מסמכים, דוחות, מאמרים, פרסומים בתקשורת, הופעות בכנסים בתחומים אלה, וכן - בפעולות משפטיות הנדרשות.

Wednesday, August 19, 2020

2020-08-19 הוגש כתב אישום נגד ארי הרו? אולי רק "טיוטה"? ושמא פברוק?

הוגש כתב אישום נגד ארי הרו? אולי רק "טיוטה"? ושמא פברוק?
התקשורת פרסמה בהרחבה בימים האחרונים, שהוגש כתב אישום נגד ארי הרו, קשה לאמת את הידיעות האלה, ויש מקום לחשש סביר שזהו פברוק של הפרקליטות. השאלה המתבקשת היא מדוע הפרקליטות מצאה לנכון להרים את הפברוק הזה? ומדוע בעיתוי הנוכחי? והעובדה המצערת היא שכנראה קל מאד לפרקליטות להרים פברוק כזה באמצעות סוללה של כתבי משפט בכלי התקשורת המרכזיים. בתכתובת בטוויטר, כתב המשפט של הארץ לא מבין תחילה על מה אני מדבר כשאני שואל אם הידיעה מפוברקת... ואח"כ לא הגיב על בקשת תגובה לראיות שהידיעה אכן מפוברקת. כתב האישום, אם יוגש, יוגש כנראה בבית המשפט השלום בראשון לציון. נשיאת בית המשפט השלום בראשון לציון עינת רון מוכרת כמפברקת בכירה לתפקידים מיוחדים. לזכות השופטת עינת רון נזקפים הפברוקים של ת"פ מ"י נ יצחק כהן - נשיא בית המשפט המחוזי נצרת לשעבר, ועבריין המין, ות"פ מ"י נ מנשה ארביב - "ניצב בדימוס במשטרת ישראל, כיהן כמפקד יחידת להב 433" - ואוכל שוחד בפרשת פינטו-ארביב-ברכה. האם ת"פ מ"י נ ארי הרו גם הוא יגיע לטיפולה המיוחד?
---
דו"ח Human Rights Alert NGO למועצת זכויות האדם של האו"ם לשנת 2018 עסק בעיקרו בפברוקים, מרמה והונאות במערכת החוק והמשפט. הדו"ח סוכם ע"י המועצה: "... ישרתו ותקפותו של כל מסמך חוקי ומשפטי מישראל מפוקפקות במקרה הטוב."
---

 ארי הרו ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו , 23 במרץ 2009 Image
מימין: הנאשם בנימין נתניהו [ת"פ 67104-01-20 מ"י נ נתניהו ואח' בבית המשפט המחוזי בירושלים] ומי שדווח כעד המדינה, וכביכול הנאשם בתיק פלילי שהוגש כביכול בימים האחרונים בבית המשפט השלום בראשון לציון - ארי הרו. משמאל: כתב המשפט של "הארץ" נטעאל בנדל.
---
תמונה. נשיאת בית המשפט השלום בראשון לציון עינת רון - מפברקת בכירה לתפקידים מיוחדים. לזכות השופטת עינת רון נזקפים הפברוקים של ת"פ מ"י נ יצחק כהן - נשיא בית המשפט המחוזי נצרת לשעבר, ועבריין המין, ות"פ מ"י נ מנשה ארביב -  "ניצב בדימוס במשטרת ישראל, כיהן כמפקד יחידת להב 433" - ואוכל שוחד בפרשת פינטו-ארביב-ברכה. האם ת"פ מ"י נ ארי הרו גם הוא יגיע לטיפולה המיוחד?
---

תמונות. מתוך מסמך "כתב אישום" שהתפרסם ע"י YNET: דף הפתיח - ללא מספר תיק בית משפט וללא חותמת "התקבל" של המזכירות, ודף הסיום - ללא חתימה.
---
תמונה. מיד עם הגשת כתב האישום נגד נתניהו, הסבירו לנו שיש צורך לבצע במקרה זה "קונץ פטנט".
---

תל-אביב, 19 לאוגוסט - התקשורת מדווחת שהוגש כתב אישום נגד ארי הרו. אבל האם זהו פרסום אמת, או בדותה מטעם הפרקליטות?

דה מרקר: האישום נגד הרו חושף: החברה שהורשעה בשוחד באפריקה קנתה פגישה עם נתניהו
ב-2014 ניסתה ניפ גלובל לארגן לנשיא מדגסקר לשעבר פגישה עם נתניהו, ופנתה לארי הרו ■ התוצאה: ניפ שילמה לחברה של הרו 124 אלף שקל - וקיבלה את מבוקשה
הדרך הפיקטיבית שבה מכר ארי הרו, מי שהיה בעבר ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו, את חברת הלובינג שלו H3 גלובל, לקראת כניסתו לתפקיד בלשכה — היא העניין הפחות מרעיש בכתב האישום נגדו. העניין המרעיש יותר הוא מכירת הקִרבה של הרו לראש הממשלה.
תופעת המאכערים מוכרת בישראל שנים רבות, אבל במקרה של הרו היא נסקה לרמות הגבוהות ביותר. לראשונה בישראל מוגש כתב אישום על מקרה שבו תשלום כספי הביא לרכישת פגישה מדינית עם ראש הממשלה.
גור מגידו פורסם ב-17.08.20

הארץ: ארי הרו הואשם במרמה והפרת אמונים כחלק מהסכם עד המדינה עמו
פרקליטות מיסוי וכלכלה הגישה כתב אישום נגד הרו בגין מכירה פיקטיבית של חברה בבעלותו. עורך דינו של הרו, הראל ארנון, יועמד לדין בכפוף לשימוע בגין סיוע לקבלת דבר במרמה והלבנת הון. הצדדים יבקשו את דחיית משפטו עד לאחר עדותו נגד נתניהו בפרשות 1000 ו-2000
נטעאל בנדל פורסם ב-17.08.20
נתניהו וארי הרו בכנסת, ב-2008
נתניהו וארי הרו בכנסת, ב-2008 צילום: דניאל בר און / ג'ינ

כאן: כתב אישום הוגש נגד עד המדינה בתיקי ראש הממשלה ארי הרו
הרו מואשם שבזמן שהיה ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, מכר פיקטיבית את החברה שבבעלותו, ובזמן שהיה בתפקיד ביצע פעולות בניגוד עניינים
תמר אלמוג 17 באוגוסט 2020

גלובס: כתב אישום נגד ארי הרו, עד המדינה בתיקי נתניהו, בגין מרמה והפרת אמונים
על פי כתב האישום כשנכנס הרו לתפקידו כראש הסגל בלשכתו של ראש הממשלה בשנת 2014 נדרש למכור את אחזקותיו בחברת 3H גלובל • הרו מכר את החברה לחברו במכירה פיקטיבית למראית עין • בנוסף, ביצע פעולות בניגוד עניינים בקשר לפגישה שהתקיימה בין נתניהו ונשיא מדגסקר
אבישי גרינצייג 17.08.2020

כלכליסט: כתב אישום נגד ארי הרו, עד המדינה בפרשות נתניהו
ערב כניסתו לתפקיד ראש הסגל של נתניהו היה על הרו, לימים עד המדינה בפרשות 1000 ו- 2000, למכור את אחזקותיו בחברת 3H Global Ltd - אך הוא מכר אותה לחברו בצורה פיקטיבית בצורה שתשמור על זיקתו לחברה. בנוסף, עו"ד הראל ארנון, שייצג את הרו וייעץ לו בעניין חברת 3H גלובל, יזומן לשימוע
תומר גנון 17.08.20, 12:27 

YNET: כתב אישום הוגש נגד ארי הרו, עד המדינה בפרשות נתניהו
פרקליטות מיסוי וכלכלה הגישה כתב אישום נגד ראש הסגל במשרד ראש הממשלה ומנהל לשכתו של נתניהו לשעבר, ארי הרו, בהתאם להסכם עד המדינה שנכרת עמו בפרשות 1000 ו-2000. לפי כתב האישום, ערב כניסתו לתפקיד ראש הסגל היה עליו למכור את אחזקותיו בחברת 3H Global Ltd - אך הוא מכר אותה לחברו בצורה פיקטיבית בצורה שתשמור על זיקתו לחברה.
(גלעד מורג) פורסם:  17.08.20 , 11:57

ואללה: כתב אישום הוגש נגד ארי הרו, עד המדינה בפרשת נתניהו
הרו הואשם במרמה והפרת אמונים, בעקבות פרשת המכירה הפיקטיבית של חברת הייעוץ שהייתה בבעלותו, שאיפשרה לו להיכנס לתפקיד ראש הסגל של נתניהו בשנת 2014. האישום מוגש בהתאם להסכם עד המדינה עם הרו בתיקים 1000 ו-2000, והצדדים יבקשו להטיל עליו עונש של 6 חודשי מאסר
דניאל דולב  17 באוגוסט, 2020

N12: כתב אישום נגד ארי הרו בגין מרמה והפרת אמונים
עד המדינה בתיקי 1000 ו-2000 יועמד לדין, בכפוף לשימוע • במסגרת ההסכם שנחתם עמו, נקבע כי ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה נתניהו יודה בעבירות שיוחסו לו • על פי האישום, הרו מכר באופן פיקטיבי חברה שבבעלותו
אור רביד  N12 | פורסם 17/08/20 12:04

חדשות 13: אישום נגד עד המדינה ארי הרו: "מכר חברה במכירה פיקטיבית"
ראש הסגל לשעבר של רה"מ נאשם בהסדר הטיעון במסגרתו הפך לעד מדינה בתיקי נתניהו, כי מכר את את החברה שלו לחברו ושמר על זיקה אליה חרף ניגוד עניינים. הוא צפוי לרצות 6 חודשי עבודות שירות
אלמז מנגיסטו | יום שני, 17.8

ערוץ 7: כתב אישום הוגש נגד ארי הרו
כתב האישום הוגש בהתאם להסכם עד המדינה עם הרו בפרשות 1000 ו- 2000. הוא צפוי לרצות עבודות שירות ולשלם קנס בסך של 700,000 ש"ח.
ערוץ 7 , כ"ז באב תש"פ 17/08/20 11:59

להלן תכתובת פומבית בטוויטר עם נטעאל בנדר, כתב משפט של הארץ

ואחריה צילומי מסך של מרשם התיקים הפליליים החדשים בבית המשפט השלום בראשון לציון בימים 19-14 לאוגוסט, 2020

https://twitter.com/Joseph_Zernik/status/1295299950000189449?s=20


נטעאל בנדל netael bandel @netaelbandel

הוגש כתב אישום נגד ארי הרו בגין מרמה והפרת אמונים בפרשת חברת 3H גלובל שהיתה בבעלותו. כתב האישום הוגש בהתאם להסכם עד המדינה. בנוסף, הודיעה הפרקליטות לעו"ד הראל ארנון, שייצג את הרו וייעץ לו בעניין כי נשקלת העמדתו לדין, בכפוף לשימוע בעבירות סיוע לקבלת דבר במרמה והלבנת הון.

נטעאל בנדל netael bandel@netaelbandel

על פי כתב האישום, הרו כראש הסגל של נתניהו, שעדיין החזיק בבעלות על H3, סייע לחברה לתאם פגישה בין נתניהו לנשיא מדגסקר ממנה הרוויחה החברה 124 אלף ש"ח




Joseph Zernik @Joseph_Zernik

Replying to @netaelbandel

יש אולי בבקשה העתק של כתב האישום נגד ארי הרו? הרי כולנו יודעים שמפעם לפעם הפרקליטות מזינה לכתבים כתבי אישום מפוברקים, בלתי חתומים וכו' (מה שנקרא אצל המושחתים "טיוטות")... מעניין לראות את המסמך ששימש בסיס לידיעה שלך.

נטעאל בנדל netael bandel @netaelbandel

Replying to @Joseph_Zernik

יש לך דוגמה או שתיים ל"מפעם לפעם" עליו אתה מדבר?

Joseph Zernik @Joseph_Zernik

Replying to @netaelbandel

א) הדוגמה הקלסית: כתב האישום הראשון נגד נתניהו. היה בלתי חתום, ללא ציון בית משפט, וכו'... פמפמו בתקשורת. יו"ר הכנסת סירב לקבל אותו. ב) כתב האישום בפרשת "השופטים הנוקמים" - פרסמו כתב אישום בלתי חתום, שונה מהותית מכתב האישום שהוגש בבית המשפט. ג) יש אפילו החלטה של רוזן בעניין >>

Joseph Zernik @Joseph_Zernik

הנוהג למסור לתקשורת כתבי אישום שונים מכתבי האישום שמוגשים בבית המשפט. אבל למה להתפזר על כל השטח??? קיבלת כתב אישום חתום עם מספר תיק בית משפט??? או שקיבלת מהם "טיוטה"???

נטעאל בנדל netael bandel @netaelbandel

Replying to @Joseph_Zernik

ולגבי "המפוברקים"?

Joseph Zernik @Joseph_Zernik

בתקשורת הישראלית קוראים למסמכים מהסוג הזה - שאינם כתבי בית דין אמתיים, אלא "טיוטות" - "מפוברקים". הדוגמה הקלסית: "הפרוטוקולים המפוברקים" של ורדה אלשייך. נציב תלונות הציבור קבע שהם היו רק "טיוטות" בלתי חתומות. מה עם תשובה לעניין? קיבלת מסמך חתום עם חותמת "התקבל"? או רק "טיוטה"?

Joseph Zernik @Joseph_Zernik

עכשיו אני רואה שידיעות פרסמו את המסמך שקיבלו מהפרקליטות, והוא אכן מסוג "טיוטה" - בלתי חתום וללא מספר תיק.

https://pic-upload.ynet.co.il/news/ktav17082020.pdf

אני מניח שזה גם מה שאתה קיבלת... אז למה אי אפשר לדווח זאת בגלוי לציבור? >>

Joseph Zernik @Joseph_Zernik·

ואת הפרט החשוב ביותר לא דיווחת: זה הולך כנראה לראשון... לשלום... כנראה לעינת רון - מפברקת ראשית לתפקידים מיוחדים... ניסית לוודא באופן עצמאי שאכן נפתח תיק בראשון, ולא מכרו לך לוקש?

Joseph Zernik @Joseph_Zernik

Replying to @netaelbandel

כתב האישום הוגש כביכול בראשון. אבל באיזה יום? אני מחפש בראשון ולא מוצא מ"י נ ארי הרו. אתה בטוח שכתב האישום הוגש, ואתה לא מוכר לנו לוקש?

Joseph Zernik @Joseph_Zernik

Replying to @netaelbandel

כתב האישום נחתם כביכול ביום 17 לאוגוסט, 2020. אבל כשאני בודק בשלום ראשון, אני לא מוצא ת"פ מ"י נ ארי הרו, שנפתח ביום 17, 18, או 19 לאוגוסט (בתמונות - התיקים החדשים הפליליים בשלום ראשון בימים הנ"ל). אז האם הפרסום שלך אמין? פברוק? פנטזיה?


צילומי מסך של מרשם התיקים הפליליים החדשים בבית המשפט השלום בראשון לציון בימים 19-14 לאוגוסט, 2020



















No comments:

Post a Comment