Human Rights Alert NGO

הארגון הלא ממשלתי עוסק בניטור זכויות האדם בישראל, סדרי המשטר הדמוקרטי ומוסדותיו - בפרט מערכת המשפט ואכיפת החוק. הארגון פעיל במיוחד בחקר תקינותן וישרתן של מערכות מידע ממשלתיות. עיקר פעולתה של העמותה בגילוי, ארכיונאות והפצת מסמכים, דוחות, מאמרים, פרסומים בתקשורת, הופעות בכנסים בתחומים אלה, וכן - בפעולות משפטיות הנדרשות.

Thursday, August 8, 2019

2019-08-09 פסיכיאטרים ופקידי המשטר -- ליצמן, איילת שקד ואיימי פלמור | פשיעה מאורגנת בבתי המשפט | פרופגנדה של המכון הישראלי לדמוקרטיה

 Joseph Zernik @Joseph_Zernik
2019-08-09   פסיכיאטרים ופקידי המשטר -- ליצמן, איילת שקד ואיימי פלמור | פשיעה מאורגנת בבתי המשפט | פרופגנדה של המכון הישראלי לדמוקרטיה
על רקע ההמלצה לכתב אישום נגד ליצמן בעניין ניסיון להשפיע על חוו"ד פסיכיאטרית, צריך לחזור ולבחון פרשת ג'ואל בן-סימון.  פרשת בן-סימון יצרה אוסף אירועים ומסמכים, שתיעדו בצורה חסרת תקדים את שחיתות מערכת החוק והמשפט בישראל, כולל אשפוז כפוי בהנחיית משרד המשפטים. אשפוז כפוי של מי? של אזרחית שמחתה נגד שחיתות בתי המשפט. הפרשה גם כוללת תיעוד יוצא דופן של פשיעה מאורגנת בבית המשפט לענייני משפחה י-ם.  על רקע זה, יש לראות את מסע הפרופגנדה כגון האחרון - מהמכון הישראלי לדמוקרטיה - כהטעיה מכוונת של הציבור. השופטים בישראל אינם "מגנים על הזכויות של כולנו". השופטים בישראל עומדים בקדקוד ההתעללות והפרת זכויות האדם והאזרח!  
קראו בבלוג: https://human-rights-alert.blogspot.com/2019/08/2019-08-09.html

א. פסיכיאטרים ופקידי המשטר -- ליצמן, איילת שקד ואיימי פלמור

ליצמן בכניסה לישיבת הממשלה, השבוע
ניסיון לשנות את חוות דעתם של פסיכיאטרים הוא עניין מרכזי בהמלצות לכתב אישום נגד ליצמן כפי שהתפרסם לאחרונה. ועכשיו - התפרסמו הנחיות חדשות בעניין, שמקדמת ההסתדרות הרפואית. 
קישור:
ההסתדרות הרפואית מקדמת: רופא ידווח אם ניסו לגרום לו לשנות חוות דעת
 https://www.haaretz.co.il/news/health/.premium-1.7648197) haaretz.co.il/news/health/.p…
אולם בפרשת ג'ואל בן-סימון קיימים מסמכים פסיכיאטריים ברורים, שמראים על ניסיון לגרום לאשפוז כפוי על ידי התערבות בחוו"ד של פסיכיאטרים.  במסמכים הפסיכיאטריים כתוב במפורש: 'בתיאום עם עו"ד יעל קוטיק, משרד המשפטים, 050-6216207'.
מדוע ולמה?
ג'ואל בן סימון שבתה שביתת שבת מול משרדה של איילת שקד במחאה על שחיתות בית המשפט לענייני משפחה בירושלים. גו'אל בן-סימון נפגשה למספר דקות עם שרת המשפטים איילת שקד ועם המנכ"לית איימי פלמור. משם - הדרך לאשפוז הכפוי באיתנים היתה קצרה... בתיאום עו"ד יעל קוטיק משרד המשפטים, 050-6216207.
בתמונות: ג'ואל בן-סימון,איילת שקד, איימי פלמור, עו"ד יעל קוטיק 
Image  Image Image Image

קישור ותמונה

[1] ג'ואל בן סימון באיתנים - מאחלת שבת שלום ומודה לאיילת שקד על תפירת תיק פסיכיאטרי 
בתמונות: המסמכים שהביאו לאשפוז כפוי של ג'ואל בן-סימון - בתיאום עו"ד יעל קוטיק ממשרד המשפטים.  בסופו של דבר בן-סימון שוחררה לאחר מספר ימים מאיתנים. המאמצים של איילת שקד, איימי פלמור, ועו"ד יעל קוטיק לגרום לאשפוז כפוי של בן-סימון הוכשלו על ידי פעילי מחאה ובראשם לורי שם-טוב. הפעילים דרשו קיום ועדה פסיכיאטרית כדין. הפסיכיאטרים באיתנים ניסו תחילה לטעון בו זמנית שבן-סימון בלתי כשירה, ושהיא ויתרה על הזכות לקיום ועדה... בן-סימון שוחררה מיד לאחר קיום ישיבת הוועדה...
Image
Image



ב) פשיעה מאורגנת בבתי המשפט
פרשת ג'ואל בן-סימון כוללת גם ראיות חותכות לפשיעה מאורגנת של שופטי בית המשפט לענייני משפחה בי-ם, ביניהם מנחם הכהן, נילי מיימון ורפאל אלבז. שופטים אלה התעללו בג'ואל בן-סימון במשך שנים בבית המשפט לענייני משפחה י-ם.
בדיעבד, המזכירות סירבה לתת לבן-סימון העתקים של אף אחת מההחלטות, הצווים וכו', שהוצאו  ב-22 התיקים (!) שנפתחו בבית המשפט.  המזכירות הסבירה, שהחלטות אלה הן "טיוטות" בלבד, חסרות כל תוקף, ואסור להדפיס אותן, אסור להמציא אותן, ואסור למסור אותן. 
אולם אותן החלטות הומצאו ונאכפו במשך שנים.
בתמונות: השופטים מנחם הכהן, נילי מיימון, רפאל אלבז, ואחת "הטיוטות" של מנחם הכהן, בעניין משמורת קטין.
Image Image  Image
Image




































פרשת ג'ואל בן-סימון יצרה תיעוד יחיד במינו של המרמה הנפוצה של השופטים, המבוססת על הנפקת מסמכים הנחזים ע"י אחרים כ"החלטות" תקפות ובנות אכיפה, אך נחשבים ע"י השופטים עצמם ל"טיוטות" חסרות תוקף, שאין בהן גמירות הדעת ואין בהן קבלת אחריות.
אותה מרמה בדיוק עמדה כמובן במרכז פרשת "הפרוטוקולים המפוברקים" של השופטת ורדה אלשייך. שם -- השופטת העבריינית ורדה אלשייך ונציב תלונות הציבור על השופטים אליעזר גולדברג היו בתמימות דעים, שהפרוטוקולים, שנחזו ע"י עו"ד רפאל ארגז ולשכת עורכי הדין ככתבי בית דין אותנטיים ותקפים, היו למעשה "טיוטות"בלבד.  ורדה אלשייך לא נתנה את הדין, כמובן, על מרמה חמורה זאת.
בתמונות:  השופטת העבריינית ורדה אלשייך. דוגמה של פרוטוקול "טיוטה" מפרשת "הפרוטוקולים המפוברקים", וסיכום התופעה בדו"ח מועצת זכויות האדם של האו"ם לבדיקה התקופתית של ישראל לשנת 2018, על סמך בדו"ח נרחב של עמותת Human Rights Alert NGO. 

  

Image

ג) פרופגנדה של המכון הישראלי לדמוקרטיה
השבוע גם התבשרנו על פסילת מסע פרופגנדה של המכון הישראלי לדמוקרטיה למען השופטים ע"י הרשות השנייה.
קישור
הרשות השנייה פסלה תשדיר של המכון הישראלי לדמוקרטיה בטענה לתעמולת בחירות | הארץ

על רקע שלל הראיות לפשיעה מאורגנת של שופטים ואחרים בבתי המשפט, יש לראות את היחצנות והפרופגנדה  - דוגמת זאת האחרונה מבית המכון הישראלי לדמוקרטיה - כמסע לטעיית הציבור, כאילו השופטים "מגנים על הזכויות של כולנו".
בדומה - מסע הפרופגנדה שמנהלת נשיאת בית המשפט העליון בעזרת יחצ"ן...
Image 
קישור
הרשות השנייה פסלה תשדיר של המכון הישראלי לדמוקרטיה בטענה לתעמולת בחירות
https://www.haaretz.co.il/gallery/media/.premium-1.7652753

את מסע הפרופגנדה מנהלים בעלי עניין - חברי הגילדה: שופטים, ובראשם אסתר חיות, ואנשי מקצוע עריכת הדין. בתאוריה - בתי המשפט והשופטים היו אמורים להגן על זכויות. בפועל ("בפרקטיקה") - בתי המשפט והשופטים, ובראשם בית המשפט העליון -  עומדים היום בקדקוד ההתעללות באזרחים והפרות חמורות של זכויות האדם וזכויות האזרח...














No comments:

Post a Comment