Human Rights Alert NGO

הארגון הלא ממשלתי עוסק בניטור זכויות האדם בישראל, סדרי המשטר הדמוקרטי ומוסדותיו - בפרט מערכת המשפט ואכיפת החוק. הארגון פעיל במיוחד בחקר תקינותן וישרתן של מערכות מידע ממשלתיות. עיקר פעולתה של העמותה בגילוי, ארכיונאות והפצת מסמכים, דוחות, מאמרים, פרסומים בתקשורת, הופעות בכנסים בתחומים אלה, וכן - בפעולות משפטיות הנדרשות.

Sunday, May 23, 2021

2021-05-22 זכינו זכינו עת"מ 39537-05-20 צרניק נ' השופט יגאל מרזל והנהלת בתי המשפט

 May be an image of text

בפעם השנייה בשבועות האחרונים זכינו בהוצאות משפט. שוב נפסקו לטובתנו הוצאות -- 1,000 ש"ח -- בעתירה מנהלית נגד השופט יגאל מרזל, מנהל בתי המשפט...
נושא העתירה - תשובה מרמתית על בקשת חופש המידע בעניין "הרשות השופטת". טענו שהיא הוקמה על פי חוק-יסוד: השפיטה. לטעמי, יש לקרוא לתופעה "תרמית חוקתית/מוסדית".

תשובת חופש המידע בעניין "הרשות השופטת" הייתה כולה גיבוב שקרים - גוף שלטוני בדיוני לחלוטין, שאינו קיים, וכל תכליתו ליצור פרונט חוקי להפצת מידע שקרי ומטעה ע"י הנהלת בתי המשפט. 

בין השאר, הם כתבו, לדוגמה, ש"הרשות השופטת" הוקמה על פי חוק-יסוד: השפיטה ("הרשות השופטת" אינה נזכרת שם במילה או בחצי מילה), שבעלי התפקידים הבכירים ב"הרשות השופטת" הם נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, ומנהל בתי המשפט יגאל מרזל עצמו... אבל בנוגע לדרישה שלי להעתקי הפרוטוקולים של ישיבות ההנהלה הבכירה של "הרשות השופטת" הם ענו שהם לא מבינים על מה אני מדבר...

בעתירה הם הודו "אין גוף שלטוני בשם זה".

סתם בלוף של השופטים.

נ"ב:

1. בקרוב תרגיל חוזר בעניין "הפתקיות הצהובות", עכשיו לאחר שהוסיפו להן את הערת השוליים הבדיונית "נחתם דיגיטאלית". מתאר לעצמי שגם שם זה יגיע לעת"מ.

2. לאחר שרכשתי די והותר ניסיון בעת"מים, הגשתי השבוע התראה ליועמ"ש לפני עתירה לבג"ץ. הנושא - התנהלות מתקן מעצר בלתי מוכרז, בלתי חוקי ("חור שחור") במרתפי מטה משטרת תל-אביב בסלמה. מחזיקים שם עצירים בניגוד לחוק במשך 10 ימים "לצורך הפרדה", בתנאים הנחשבים לעינויים, תוך מניעת היוועצות בעו"ד -- במטרה לסחוט הודאות.

 

No comments:

Post a Comment